توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی 
کد خبر: 3968064
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی 

مدیر کل اوقاف وامور خیریه گفت: پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در گلستان توزیع می‌شود.

ارسالی پنج شنبه// توزیع ۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی 

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد، مدیر کل اوقاف و امور خیریه امروز پنجشنبه نهم اردیبهشت در رزمایش کمک مومنانه که در آستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان  برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون توانسته‌ایم بیش از هشت مرحله از رزمایش موسسات کمک مومنانه را توسط اوقاف و امور خیریه انجام دهیم.

 وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده نیازمند توزیع کنیم گفت: این آمار به شناسنامه‌دار در سامانه ثبت شده در صورتی که کمک‌های مومنانه اوقاف به مراتب بیشتر از این مقدار بوده است.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه با بیان اینکه مردم نوع دوست و واقفان خیراندیش گلستان در بحث پویش  آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک‌های مومنانه حضور چشمگیر داشتند. افزود: در مرحله هشتم رزمایش کمک‌های مومنانه پنج هزار بسته معیشتی با کمک خیران و واقفان در راستای تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد استان گلستان بین اقشار آسیب‌دیده و نیازمند توزیع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امروز دو هزار بسته معیشتی در گرگان که عمده آن از منابع موقوفات تامین شده به ارزش 600 میلیون تومان بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

 مدیرکل اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه کمک‌های مومنانه طبق منویات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است، تصریح کرد: این عمل یک اقدام جهادی است و تلاش شد که این بسته‌های معیشتی به صورت کریمانه در اختیار اقشار آسیب‌دیده و نیازمند قرار بگیرد و امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین به این نهضت موسسات و همدلی تداوم ببخشیم.

انتهای پیام
captcha